2010. szeptember 10., péntek

Barackvirág


Tudom, hogy már uncsi ez a sok bogyó, de vasárnap megyek vásározni újra Csendes Katával (rászántam magam, bár a múltkori csivavás eset után azt mondtam, hogy soha többet), és hogy legyen sok portékám, ezek az aránylag gyors, de látványos darabok születtek sorozatban. Ezzel a darabbal kapcsolatban viszont van egy kérdésem is. Aki használt már ilyen zseníliás bogyót, ossza meg velem a tapasztalatait, hogy mennyire tartós ez a bevonat rajta, hamar lekopik-e, meg ilyesmik.... lééééccciiiiiiiiiiii!!!!!! Köszönet előre is!!!!!!

14 megjegyzés:

zsanni írta...

Szia Kata!
Én még nem dolgoztam vele viszont van egy ilyen zseniliás karim,és már másfél éve nyúzom! Nekem nincs rossz tapasztalatom róla! :)
Nagyon szép ez a bogyó és még mindig nem fejtettem meg a mintáját!! :D

Névtelen írta...

Részemről egyáltalán nem uncsik a bogyóid. Sőt!

ekszerlada írta...

Jaj istenem,de gyönyörű lett!!!Huu,ez nagyon tetszik!!!Annyira finomak a színek!!!!

Bandrea's Beads írta...

Sok szerencsét kívánok!!! Remélhetőleg most senki se akar swaris nyakörvet!!! Ezek a láncok gyönyörűek, a siker garantált, csak legyen jó sok vásárló!! Drukkolok!

Tündigyöngy írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Tündigyöngy írta...

Hát ez nagyon ott van!!:)
Ilyen zsenília bogyeszt hol lehet kapni?
Sok sikert a vásáron!!

Ágota írta...

Ez csodaszép!!!! Imádom a színeit! Az összes bogyesz közül ez a LEG! Jó vásározást kívánok!

Roberta írta...

Káprázatos... bámulatos a színe is:-)))
Kívánom, hogy sok olyan vevőtök legyen akik tudják értékelni csodás műveiteket!

Évi írta...

Az összes közül ez tetszik a legjobban,megszakadna érte a szívem,olyan szép!!!Az összes eszméletlen gyönyörű!

Edo írta...

Sok-sok "normális" VEVŐT a vásáron!!
GYÖNYÖRŰEK egytől-egyig;;))

Cimbilimbi írta...

Ez a bogyó lélegzet-elállítóan szép! Anyukámnak van tök így kinéző, szerintem ugyanilyen zs. bogyókból nyaklánca, és évek óta tartja a színét, pedig egyszer fagyi-rácsöppenés miatt törölgetni is kellett :-)(mondjuk azért sokat ücsül a dobozában, viszonylag ritkán kerül elő)

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Ezek a bogyók fantasztikusak,nagyon izlésesek és sorolhatnám még a jelzőket! Teljesen elolvadtam tőlük!!:-)

Alma írta...

Minden színében nagyon tetszik!!!

norono írta...

Jaj csak abba ne hagyd a bogyózást!
Hiszen ez is olyan gyönyörű!