2012. augusztus 16., csütörtök

Alhambra




15 megjegyzés:

Edit írta...

De gyönyörű!!!!

feherkriszti írta...

Fantasztikus lett,mint mindig.Nagyon tetszik!

Marilla írta...

Csodás színekkel fűzted !!!

Unknown írta...

Direkt megnéztem az eredetit. Meg sem közelíti a tiédet! Lélegzet elállító!!!

bluefairy írta...

What a Beauty!!!

Orsi írta...

Csodaszép! Kicsit irígy vagyok, mert az Alhambra nekem is régi álmom, de sehol nem kapok normális színű 2mm-es csiszoltat:-(

Las Cositas de Lyra írta...

Wonderful!!!

Perlenelfe Kiki írta...

very beautiful an a wonderful design.
Greetings
Perlenelfe Kiki

Artesania Lantoxana írta...

Loa trabajos de Biloba, son especiales, para mi, y este es uno de esos modelos, q brillan solos.

Réka írta...

Kedves Kata! Csodálatosan szép az összes ékszered. Végignéztem őket, és csak ámultam. Ez a darab is nagyon tetszik!

Mili írta...

Jaj de régi vágyam ez is!
A tied csodálatos lett!

LUJZA Gyöngyei írta...

Gyönyörűséges, csodásak ezek a színek együtt! :)

Maya írta...

Micsoda gyönyörűség!!!

Liza írta...

Meseszép!

Büki Bianka írta...

Csodaszép lett! :)