2009. április 25., szombat

Egyiptomi kincsek


Szóval erről beszéltem. A medál fűződrótra van fűzve, sokkal jobb tartása van, és gyorsabb vele dolgozni. De egyben nagyon nehéz is, mert a nagyon vékony drót jó szokása, hogy állandóan törik, ha neki nem tetsző műveleteket hajtanak végre vele. Szóval az első ilyen munkám, de nem az utolsó. Ja, és a lényeg, ezt a Meskán láttam először egy lánynál, hihetetlenül gyönyörű ékszereket készít, Verka a neve. Nézzétek meg, én elámultam tőle.
(Ja, és még nem is varrtam. Se.)

14 megjegyzés:

rongyilla írta...

nem vagyok hajlandó drótra fűzni, csak akkor, ha muszáj (tehát valami virágot csinálok)

ékszer azért sem szeretek drótra készíteni, mert nagyon hamar eltörik a drót ha hordás közben megtörik az ékszer, de hátha nem lesz ilyen tapasztalatod :-)

Quienlodira_Angeles írta...

Precioso!!!
Congratulations

Kiss Antalné írta...

Nagyon szép! Fáraónői darab!!!

Ági mama írta...

Vooo! nagyon fejedelmi!!

Teca írta...

Nagyon királyságos szett lett!!!

Roberta írta...

Csodás lett és a színek is nagyon gyönyörűek. Gratulálok Kata!!!

Vadnainé Almási Mária írta...

Eszméletlenül szép szett! Gratulálok!

Maya írta...

Nagyon szép, a színei fantasztikusak! Én egyszer próbálkoztam drótra fűzni, nem egyszerű mulatság, szúr, törik, de tényleg jobb a tartása, kitartást hozzá!

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Nagyon-nagyon szép, gratulálok!

Hermann Ildikó írta...

Ez nem semmi, nagyos mutatós!!

Reni írta...

Kata!
Ez nagyon jóóóóóóó!

BéKata írta...

Lányok, nagyon köszönöm, ez most különösen jól esik, mert az elmúlt időkben olyan ötlettelen voltam, és nem találtam magam a gyöngyök között... :-)))

Dóra írta...

Kata, gratulálok!
Én és a drót egyelőre távolról méregetjük egymást.
Bár az elhatározás már nálam is megvan, meg valami drótféle is, de még gyűjtöm a merszet :)

Zuzzl írta...

wunderschöner Schmuck!!!

LG
zuzzl